۳ پاسخ

مطمئنی اشتباه نمیکنی؟؟؟

زیر نود باید بستری کنن اکسیژن بگیره خطرناکه

اره خیلی کمه سرماخورده ؟؟؟ بنظرم اشتباه میکنی سی و هفت نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان سروین گیان مامان سروین گیان ۱۴ ماهگی