خانوما چن ماهگی ب بچتون آب دادید

۷ پاسخ

من از۴ماه و نیم بهش میدم بخاطر چندتا دلیل
اول اینکه چون کمکی میدم لهش فرنی
دوم چون ادرارش کم شده بود
سوم چون ادرارش زرد شده بود
اون روزم حس کردم یه قطره خیلییی کوچلو خون هست تو مای بی بی بردم دکتر گف کم بهش آب میدی
اندازه نصف استکان اب بهش تارف کن هرچقدر دوس داشت بخوره تو روزم میتونی ۴بار بدی بهش

همراه غذا وقتی غذا شروع کردم، قبل اون نیاز نداره بدن بچه

من یه روز درمیون اندازه سی میلی آبجوش نبات و یه ذره نعنا میدم بهش

من تا ۸ نمیدم
چون تو گهواره خوندم کلیه آمادگی نداره
با شروع کمکی بجای آب بعد غذاش شیر میدم یکم که تشنگی بر طرف بشه
دکترش هم گفت در حد دو سه قاشق چای خوری آب جوش سرد شده ،اما بازم شیر بهتر هست از آب تا ۸ ماهگی

ازشروع کمکی .
کمکی نمیدادم گاهی ابجوشنبات میدادم

چون گاهی شیر خشک میدم ۳۰میل آب جوش نبات هم میدم تو شیشه

من الان که پنج ماهشه حریره میدم بعدش آب جوش ملایم با قاشق یذره میدم بخوره تشنه نشه نیم ساعت بعده خوردن حریره میدم

سوال های مرتبط

مامان اریا❤️پویان مامان اریا❤️پویان ۱۵ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
راز راز قصد بارداری