۴ پاسخ

پ چرا همه 4تموم کردن رفتن تو پنج شروع کردن

مگه چند ماهه باید غذا بخوره

منم دوروز دارم سیب درختی میدم

من سه روزه شروع کردم دکترش گفت اگه وزنش از وزن تولد دوبرابر یا بیشتره بده دادم از فرنی شروع کردم خیلیم خوشش اومده

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی