بله من اب از 4 ماهگی دادم
اره دیک اب جوش سردشده فقطباید بدی
وقتی غذا میدی یه مقدار هم بعدش بده
تشنشون میشه
صد درصد باید بهش بهش آب بدی اونی غذا میخوره باید آب هم بخوره دیگه البته آب جوشیده ی یکم خنک شده که بچه دل درد نشه
اره چون غذا که میخورن تشنه میشن ، آب جوشیده سرد شده
من بچم شیر خشکی بود از دوماهگی دکتر گفت بهش آب بده ی قاشق چای خوری
حتما باید آب بدی عزیزم از هرموقع که غذا شروع کنی
من گاهی میدم همیشه نه
اره حتی کمم میخورد ولی از هیچی بهتر بود
باشروع غذا باید آب داد
کم پیش میاد بدم ولی خب باید داد من یادم میره گاهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.