۹ پاسخ

بعد چند روز تاثیر خوردن زینک دیدید من ۳ روزه میدم اشتهاش اصلا خوب نشده

برای من تاثیری نداشت و رفلاکسش بدتر کرد و اشتهای کمش هم از بین رفت

یعنی منم میتونم بگیرم بدم بهش؟؟
الان مولتی پدیا بست میدم خبری از اشتهای خوب نیست

اشتها میده و خواب شو خوب میکنه
البته برای ماهان این طوریه
میخوابه ها
با اینکه خیلی کم خوابه

عزیزم دکتر داده یا خودت گرفتی؟؟؟

زینک اشتها اوره

منم چن روزیه ب دخترم گلوزینک میدم خیلی گشنش میشه نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه زیر سینه میمونه ب خدا

عکسشو میزاری ؟؟؟ من اینو میدم

تصویر

اره عزیزم اشتها میده

سوال های مرتبط