بعد چند روز تاثیر خوردن زینک دیدید من ۳ روزه میدم اشتهاش اصلا خوب نشده
برای من تاثیری نداشت و رفلاکسش بدتر کرد و اشتهای کمش هم از بین رفت
یعنی منم میتونم بگیرم بدم بهش؟؟
الان مولتی پدیا بست میدم خبری از اشتهای خوب نیست
اشتها میده و خواب شو خوب میکنه
البته برای ماهان این طوریه
میخوابه ها
با اینکه خیلی کم خوابه
عزیزم دکتر داده یا خودت گرفتی؟؟؟
زینک اشتها اوره
منم چن روزیه ب دخترم گلوزینک میدم خیلی گشنش میشه نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه زیر سینه میمونه ب خدا
عکسشو میزاری ؟؟؟ من اینو میدم
اره عزیزم اشتها میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.