۵ پاسخ

فقط دوش و نماز حالمو اوکی میکنه ولاغیرررررر🙃🤌

من یک قهوه خوردم ، بهترم ، ولی در کسل ترین حالت ممکن هم چون وسواس دارم باید همه چی مرتب ،منظم و تمییز باشه، فقط خودم بی انرژی میشم ، ولی عین کوزت کار میکنم

یه دوش بگیر زنـــــده میشی اصن

منم لمروز همینطورم. هی میگم پاشم جارو بزنم لباسا آوا را بشورم حسش نیس زانوم درد گرفته‌. نمیدونم برم ناهار بخورم یا اول کارامو پیش بندازم چون میدونم اگه ناهار بخورم ولو میشم و دگ هیچ کار نمیکنم

بی عصاب میشم

سوال های مرتبط