۳ پاسخ

اسپرم نرمال ۳درصده حتمادکتربرید

اوعع بهتره iui کنید اگه خودت مشکلی نداری چون زمانبر و هزینه های درمان از این بیشتر میشه
. واضح نیست عکست اما ضعیفه و باید تقویت بشه. و باردار شدن رو یکم سخت می‌کنه
بازم نظر دکترت ملاکع

بیمارستان ارش دادید

سوال های مرتبط

مامان دانیال و دلارز مامان دانیال و دلارز هفته سی‌ودوم بارداری
فرشته فرشته قصد بارداری