عزیزم میگم تا یک سال حتی دو سال باید مراقبت کنی این از سزارین مراقبتش بیشتره منم الان فکر کنم پنج و نیم ماه میشه هنوزم زیاد راه بزم اذیت میشم و حتی یک بچه بغل کنم اذیت میشم دیگه این تن تن سابق نمیشه فقط باید با خودمون مدارا کنیم🥲🥲
والا ۶ ماهه از سزارینم میگذره بعضی اوقات دردم میگیره
من الان ۳ ساله هنوز جای عمل درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.