۳ پاسخ

عزیزم میگم تا یک سال حتی دو سال باید مراقبت کنی این از سزارین مراقبتش بیشتره منم الان فکر کنم پنج و نیم ماه میشه هنوزم زیاد راه بزم اذیت میشم و حتی یک بچه بغل کنم اذیت میشم دیگه این تن تن سابق نمیشه فقط باید با خودمون مدارا کنیم🥲🥲

والا ۶ ماهه از سزارینم میگذره بعضی اوقات دردم میگیره

من الان ۳ ساله هنوز جای عمل درد میکنه

سوال های مرتبط