۵ پاسخ

من چند روز پیش انجام دادم ،بخیه بود، نصف روز اذیت بود و گریه کرد بعدش خوب شد

24ساعت اول خصوصا چن ساعت اول بی قراره و یکم سخته بعد کم کم اروم میشه
سرساعت بهش استامینوفن بده
ی چن روز مای بی بی ی سایز بزرگتر ببند ک فشار نیاد روزی دو بارم اب و کف بشور وپماد بزن
اینا کارایی ک من کردم ب گفته ی دکتر

بعد از ختنه برای ادرار اول خیلی گریه میکنن پسر من ۳ ساعت کامل گریه کرد

گریه ش فقط همون موقعس بعدش خوب میشه

نه آنچنان وحشتناک نیس ولی خب یکم سخته
ولی زود خوب میشه

سوال های مرتبط