۶ پاسخ

میگن آپتامیل پرونوترا

گیگوز عالیهههه

ولا من خیلی تو تحقیقم فقط باید به بچه بسازه نان دادم نشد آپتامیل نشد الان ببلاک میدم یکی بستگی به سازش بدن داره یکی ژنیتک بعضیا در کل لاغرن

بستگی ب هر بچه داره

گیگوز جز شیرخشک های وزن ده هست

وزن بچتون چنده؟؟
وزن تولد چند بوده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان مهدیس و سوگند مامان مهدیس و سوگند ۱۶ ماهگی
مامان دلارام🤍 مامان دلارام🤍 ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه و زهرا مامان فاطمه و زهرا ۶ ماهگی