۵ پاسخ

تاریخ زایمانت با من یکیه😍😍

نه عزیزم . تا ۴ماه بهتره بلوز شلوار آستین بلند بپوشونی. بچه خیلی نحیفه تا پایان ۴ماه

من بادی و رامپر زیاد گرفتم که تا اخر تابستون استفادش میشه
برای ماه اولش هم ۴ دست بلوز شلوار گرفتم ، با یه ست ۷ تیکه دانالو برای بیمارستان
هرچی خریدم فقط مال ۳ ماه اولش
بعد که هوا سرد میشه طبق جسه بچه و نیازش خرید میکنم

سایز۲بگیر ک مهر ابان بپوشه اگر شهرتون سرد نیست این دوماه

ا‌ولش ک بدنیا میاد لختش نمیکنی ک باید حداقل استین بلند بپوشونی با شلوار
چون کولر روشنه
بعدشم ک تا بچه یکم جون بگیره بشه تاپ شورت تنش کنی هوا سرد شده
پسر منم مرداد بدنیا میاد
بخاطر همین تو لباساش اصلا شورت و لباس لختی نخریدم

سوال های مرتبط