درد خفیف بدون خونریزی یا لکه بینی نرماله.
برو منم با شکم درد رفتم انقباضات داشتم بستریم کردن دکتر میگه نباید از حالا دچار انقباضات پی در پی بشین البته من سزارین قبلی بودم دکتر حساس شده بود
عزیزم اگه لکه بینی و خونریزی یا آبریزش نداری یه درد خفیف طبیعیه اما اگه دردش زیاد شد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.