سلام مامانا من شکمم درد میکنه برم دکتر یا نه خفیف هست

۳ پاسخ

درد خفیف بدون خونریزی یا لکه بینی نرماله.

برو منم با شکم درد رفتم انقباضات داشتم بستریم کردن دکتر میگه نباید از حالا دچار انقباضات پی در پی بشین البته من سزارین قبلی بودم دکتر حساس شده بود

عزیزم اگه لکه بینی و خونریزی یا آبریزش نداری یه درد خفیف طبیعیه اما اگه دردش زیاد شد برو

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری