من ک چیزی نزدم جاشم ی خط صافه دیگ چیزی نیس
هیچی.
هیچی😅
ام کیو
چیزی نزدم خودش اصن داره از بین میره مشخص نیست اصن
من که هنوز چیزی نزدم
من اینو زدم contractubex خوب بود
چیزی نزدم
بنظرم اگر میخوای جای بخیه اینا بره سیکالفیت بزن ترمیم کننده خوبیه
من چیزی نزدم
هیچی
منکه چیزی نزدم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.