خانما شما چی زدید روی جای بخیه هاتون برای ترمیم؟

۱۲ پاسخ

من ک چیزی نزدم جاشم ی خط صافه دیگ چیزی نیس

هیچی.

هیچی😅

ام کیو

چیزی نزدم خودش اصن داره از بین می‌ره مشخص نیست اصن

من که هنوز چیزی نزدم

من اینو زدم contractubex خوب بود

چیزی نزدم

بنظرم اگر میخوای جای بخیه اینا بره سیکالفیت بزن ترمیم کننده خوبیه

من چیزی نزدم

هیچی

منکه چیزی نزدم اصلا

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی