شیشه شیر و پستونک گرفتم قیمتش زیاد نبود

تصویر
۹ پاسخ

مبارک بسلامتی آنلاین یا حضوری؟

بچه ها منم همینو گرفتم ولی انگار سرشیشه اش خیلی بازه
نگرانم
برای ۰تا ۳ ماه نوشته
آب ریختم داخلش قطره قطره نمیاد خیلی تند میاد بیرون

منم اونت گرفتم هم پستونک هم شیشه شیر

منم شیشه شیر بیبی‌لند طرح اونت گرفتم

منم بی‌بی لند گرفتم ک اگه نگرفت خیلی زیاد هزینه نکرده باشم

شیشه رو چند گرفتی من دو روز پیش یکی خریدم ۳۸۰ شد .اونت خریدم من یکیم از این

ایرانیه خب
خارجیش گرونه
خوبه برا اولش ببین اصلا میگیره شیشه یا پستونک
فقط این شیشه ها یکم زیاد میاد شیر ازش مراقب باش نپره گلوش

منم از همینا گرفتم

بیبی لند خوبه قیمتشم خیلی مناسبه منم از این برند گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی