اگه نوک سینت کوچیک باشه اصلا شیشه نده با سرنگ بده چون ول میکنه سینتو
نوک سینه کوچیک مکیدنش سختره شیشه راحت
قشنگ میفهمه فسقلیت دیگه دوست نداره سینتو
سرنگ های انسولین بگیرید که کوچک و نازک هستند . نارنجی رنگند
من یومامی گرفتم یک قطره برای صفر تا سه ماه
من یو مامی گرفتم بچم تا وقتی خودم قطع کردم سینم رو میگرفت
برای بدو تولد همان سرنگ از گوشه دهانش بهتر بود . دختر من شیشه نگرفت اصلا . با سرنگ بهش میدادیم
بیبی لند مدل اونت بگیر اگر ارزون میخوای
سرنگ فقد
من بیبی لند گرفتم برای بدو تولد نیم قطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.