۱۰ سیکل فولیکول ۱۷ خوبه؟
تا ۱۴ سیکل بزرگتر میشه؟؟؟؟

۴ پاسخ

خوبه.این ماه دارو چی استفاده کردید؟

بله عزیزم خیلی خوبه ایشالله باردارمیشی

اره عالیه

اره عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری