#فرزند پروری#پوشک # گریه

تصویر
۱ پاسخ

من ایودی گذاشتم تقریباً یک سالو نیمه
جلوگیری طبیعی هم ندارم با وجود آیودی لزومی نداره اخه

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان کودک مامان کودک ۲ سالگی
مامان هانا ❤️ مامان هانا ❤️ ۲ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۲ سالگی