۳ پاسخ

اسپاسم عضلانی یا گرفتگی عضلات .متوکاربامول بخور خوب میشی

چون با نفس کشیدن درد میکنه گرفتگی عضلانیه احتمالا

معده‌

سوال های مرتبط