۴ پاسخ

اگ کرم ترمیم کننده داده از حموم ک اومدی با سشوار خشک کن از کرمت بزن
برای بستن شکمم من از روز دوم با شکم بند مخصوص بعد سزارین ۳-۴ روزی بستم یکم شکممو جمع کرد بخاطر بخیه ها دیگ نتونستم ببندم موند چند روز دیگ با همون شکم بند ببندم دوباره

نه فقط هر روز با شامپو بچه بشور و بعد با سشوار خشکش کن که عفونت نکنه
شکمتم با شال یا کمربند میتونی ببندی فرقی نمیکنه

نه چیزی نیاز نیست فقط باید هر روز با شامپو بچه بشوری و خوب خشک کنی با باد سشوار.
درمورد بستن میدونم از روز دهم بعد از کشیدن بخیه اس،و اینکه سفت نباشه اصلا.
اما با چیشو نمیدونم،یکی میگه کمربند بعد زایمان،یکی هم میگه کمربند کلا خوب نیس🤷🏻‍♀️

با شامپو بچه بشور اروم بعدم در اومدي سريع سشوار بگير خشك كن
بعد ١٢ روز اينا ميتوني گن ببندي از بالاي جاي بخيه

سوال های مرتبط