بهداشت گو زیاد میخوره. همون موقع خوب بوده الانم خوبه
نه خیلیم خوبه وزنش گلم نگران نباش پسر من ۱۸ماهگی ۱۰.۳۰۰بود الان ۱۱شده تااازه
چرا اینقدر حرفای بهداشت براتون مهمه،زر زیاد میزنن اونا،کلا کارشون همینه،باید یچیزی بگن تا بقیه فک کنن اینا حالیشونه
نه عزیزم جای نگرانی نیست وزن و قد پسر منم از ۱۵ تا ۱۸ ماهگی تکون نخورده بود بهداشت گفت دوسالگی هم بیار اگر تا اون موقع هم تکون نخورد ینی باید ببری پیش دکتر....
ایشون خیلی بی جاکردن بچه هااین سن خیلی بدو بدو میکنن دلیلش اینه
از بس بازیگوشن و ورجه وورجه میکنن اینجوری نگران نباش بزرگتر بشن درست میشه دختر منم ۱۱کیلوعه ولی همین ک غذا میخوره خوبه بقیش با بیشترشدن سنشون اوکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.