۷ پاسخ

مگه تو این سن باز واکسن دارن؟

کی باید بزنیم دختر منم ۴ سالشه بهداشت چیزی نگفت باید زد؟

دختر من چندروز پیش زد هیچیش نشد خداروشکر

همراز زد هیچ علائمی نداشت

سلام عزیزم پسرم ۴ سالشه قصدی ندارم بزنم واسش مثل واکسن کرونا میترسم هزارجور عوارض داشته باشه

سلام.نه .تب هم نمیکنن

سلام عزیزم من دختر خواهرم چندروز پیش زد مشکلی نداشت منم امروز دخترمو بردم واکسن زد خداروشکر فعلا که خوبع

سوال های مرتبط