خانمها شما واکسن سرخک می‌زنید..
فرزند پروری #

۲ پاسخ

نه نمیزنم نه تنتا طرخک بله عرواکسن دیگ ای م قراره ب مرور بیارن همه جهت کاهش حمعیت

خیر....

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۴ سالگی
مامان دلبرم😇 مامان دلبرم😇 ۴ سالگی