واکسن سرخک ۲تا ۵ سال زدین؟

۱۱ پاسخ

استانهای جنوبی کشوره فعلا

بله زدیم

بلیییییییی

اره دیروز زدم

پسر من ۴یال و ۳ماهشه...چرا نگفتن ما تهرانیم

اره امروز بردم زدم عزیزم

آره امروز بردم زد

بهداشت زنگ میزنه؟؟من نزده دخترم

نگفتن. مگ تو واکسیناسیونشون هست؟

آره واسه دخترم بردم زدن

نهههههههههه

سوال های مرتبط