بله بزن حتما برای سلامتی بچته من که زدم به پسرم
منکه نزدم خدامیدونه چ واکسینیه به اسم سرخک میزنن ب بچهامون .انگار بچه های ما شدن موش آزمایشگاهیشون
ببین خانم این واکسن تکمیلیه وباید زده بشه همین واکخسناش اگرنبود مشکلات قدیم فلج اطفال سرخک سرخچه اوریون وووووپربودتوکشور واقع بینانه بهش نگاه کن زمانی که واکسنی نبوده روبابعدش مقایسه کن تهش نخواستی نزن اما بچت بیماریشو گرفت نشینی فحش اینو اون بدی تهششش خودت میدونی من که اززدنش هیچوقت پشیمون نبودم واسه همین کامل انجام میدم همین واکسن کرونا رواینقدرگفتن نه دسیسه است وفلان هم خودم هم مادرم هم اقوام همه زدن بسته به سیستم ایمنی بدن هر کدوم واکنشهایی داشت اماااکاملااابه سودمون شد
من زدم برا دخترم هیچ علایمی هم نداشت.چرا بعضی مامانا این واکسن سرخک و اینقدر بزرگش کردن😐یه واکسنی هست که از سالها پیش بوده و هست .چیز عجیبی هم نیست .الانم بین بچه ها مخصوصا جنوب شایع شده .برا همین گفتن بزنید .و اینکه بیماری سرخک واقعا وجود داره .بزنید نزنید دیگه مختارین والا
نزن راحب واکسن تخقیق کن اصلا منفعت نداره . اینم بگم الکی میگن اتباع غیرمحاز اومده زیاد شده سرخک.معلوم نیست بره چی چن تا استانو گفتن. بعدم نگاه نکن میگن تب نداره راحته بحت اینش نیست ممکن ب بدن نسازه ختی اگ بی علائم باشه من ک اونموقع اطلاعات نداشتم وگرنه کلا واکسن های نوزادی هم نمیزدم بعد واکسن چهارماهگی بچم سینمو ول کرد شیرخشک هم تمیگرفت کم کم با قاشق میدادم حتی اگ گشنه میشد همینحور بدغذاشد خدا. ومرنه وزن تولدش خوب بود .خوبه خداروشکر اتفاق دیگ ای نیفتاد. من اینارو گفتم بهت ن واسه ترسوندن ب هرحال واقعیت هرچه قدرم بد باشه بهتر از ندونستن ... حتما راجب معایب واکسن از منابع درست مطلع شو
لطفا بزنید
خیلی مهمه
سرخک شایع شده
جنوب کشورهمه زدن خواهرزاده منم زده هیچ علائمی هم نداره نه دردونه تب
نه برای دخترت نزن فک کردم خودت گفتن بیا بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.