۸ پاسخ

من که نمیرم بزنم نهایت تو بچگی میگیره سرخکو معلوم نیست این واکسنها چی هست وارد بدن بچه میکنن

ما خوزستانیم بهم زنگ زدن واسه واکسن، بچه هام دوقلوان سرماخوردن، رفتم میگه تاپس فردا وقت داره باید حتما بزنین، ببرتاپس فردا خوب میشن، اصلا براشون اهمیت نداره چی بشه

من دیروز دخترم زد اصلا اذیتی نداره همون واکسنی هست که یک سالگی میزنن

برای بچه های من هردوتازدن پسرمم ۴سال ونیم داره اصلا اصلا اذیت نشدن مسکن هم ندادم تب هم نکردن

فقط برای استانهای هرمزگان خوزستان سیستان و بلوچستان کرمان و یزد هست

نه عزیزم اذیت نمیکنه

مگه واکسن بایربریم بزنن

برا مناطق جنوبیه فکرکنم

سوال های مرتبط