۶ پاسخ

اره از متولدین اریدبهشت ۹۹ تا اردیبهشت ۴۰۳

ما جنوبیم‌ فردا قراره پسرم ببرم بزنه همه دور و وریاش زدن‌
آخه مگ ی بار نزدن باز برا چیه

سوال منم هست🤦‍♀️

من زدم پسرمو

بچه های ما همشون این واکسن رو زدن کارت بهداشت رو نگاه کن دیگه چرابایدبزنن

والا اینجا دیدم متولدین ۹۹تا۴۰۳اما فقط جنوب کشوره

سوال های مرتبط