۱ پاسخ

نه دختر منم الان پنج ماه و نیمه س ،نه سر دو۲ ماهگی نه ۴ ماهگی ،تب نکرد خداروشکر اولش یه کم گریه کرد پای دومشو که زدن بعدش آروم شد

سوال های مرتبط