خانما واکسن سرخک 2 تا 5 سال زدین یا نه؟

۸ پاسخ

بله امروز

بله زدم گلم

تعداد اتباع خیلی زیاده..از بهداشت پرسیدم.گفتش کرمان تو شیوع سرخک رتبه دوم داره

اره منم زدم..تا ۲۶ام مهلتشه..تو دست میزنن

اره زدم

نه .....

بلییییییی

بله پسرم دیروز زد

سوال های مرتبط