اتفاقا فکر میکنم برای. پسرم 6ماهگی راحت تر بود
برای دختر هم هر سه تاش راحت بود
۴ ماهگی برای شما راحت بود؟
دختر من اصلا موقع واکسن 6 ماهگی گریه نکرد خونه هم پاراکید و به موقع دادم تب آنچنانی نداشت یکم بود اونم با قطره اوکی شد
نه آسونه
نه فرقی نداش برا ما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.