هفته دیگه واکسن ۶ ماهگی پسرمه. از ۴ ماهگی سختتره؟؟

۶ پاسخ

اتفاقا فکر میکنم برای. پسرم 6ماهگی راحت تر بود

برای دختر هم هر سه تاش راحت بود

۴ ماهگی برای شما راحت بود؟

دختر من اصلا موقع واکسن 6 ماهگی گریه نکرد خونه هم پاراکید و به موقع دادم تب آنچنانی نداشت یکم بود اونم با قطره اوکی شد

نه آسونه

نه فرقی نداش برا ما

سوال های مرتبط

مامان مامان نُقلی مامان مامان نُقلی ۱۱ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان قند خونه 🩷 مامان قند خونه 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی