بعد انومالی سنوگرافی بعدی چند هفته برای چیه

۹ پاسخ

۳۰ هفته برو

من دکترم سونو رشد گف 26 هفته برم فردا میرم

بین ۲۸ تا ۳۲ هفته برای رشد جنین

سنو رشد 30 هفته

۲۴ ازمایش گلوکز ایناست نه سونو

سونوی رشد

۳۰هفته سونوی رشد

سنو رشد ۳۰ هفته

من بهم گفتن فقط يه انومالى هست
سونو بعدى ميشه رشد

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد