۵ پاسخ

تا موقعی که بخیه های بیرونیم ریختن سشوار گرفتم و پماد زدم

تا وقتی سفت شده بود
حدود ۱۵ روز فکرکنم

من تا ۲۰ روز خشک میکردم

برا شمام نبوفتاده هنوز کامل ؟

تا وقتی بیوفته

سوال های مرتبط