ببر دکتر گلم منتظر چی هستی اینجا نمیتونه کسی کمکت کنه
ویروس تو هوا پخشه خودت رو عذاب نده الان🫠
پیش یه دکتر فوق تخصص ببر دختر منم ویرووس گوارشی گرفت با انتی بیوتیک و سرم خوب شد دخترم تبش تا ۳۹ رفت اسهال خونی شد
بیمارستان نبرش
فقط ببرش مطب سرم بزنن براش
ببرش بستری کن مادرشوهری کسی رو نداری اون قل رو نگه داره؟
یا چند روز پرستار بگیر
بچه اس دیگه مریض میشه
ببر دکتر بهتره خوددرمانی به هیچ عنوان نکن
ببر دکتر دختر وقت خودخوری و دنبال مقصر گشتن نیست ⚘️
تو رفتی خونش بعد تو طلبکاری؟حق داره تو که میدونستی نمیرفتی
این حرفا رو ول کن فقط و فقط ببر دکتر
عزیزم دکتر باید امپول بده تا تهوعش از بین بره
ببر دکتر یه امپول ضدتهوع میزنه تا ۸ ساعت بالا نمیاره اون موقع کم کم بهش شیر و مایعات بده نذار بدنش کم اب شه وگرنه بستری میشه
باید بستری کنی زود
دکترببرعزیرم
پیش میاد عزیزم
تقصیر کسی ک نیس
بچه منم گرفته و تازه خوب شده بزار یکم بالا بیاره هیچی بهش نده تا معدش اروم بشه بعد شربت دمیترون ۲و نیم سی سی بهش بده
حواست باشه تب نکنه احتمالا اسهال هم میشه باید ببری دکتر تا دارو مناسب بهش بده
پدی لاکت بیضرره بهش بده
احتمالا اشتها نداره ولی اگه چیزی نخاست بخوره اصرارش نکن
عزیزم چرا عذاب ودان داری؟من دخترم روزئلا گرفت 4شبانه روز تب شدید که دکتر دیازپام داد ک تشنج نکنه
من هیجاااا نرفتم اصلا کسیوندارم تو این شهر
به دکتر که گفتم گفت خانم ربطی به جایی رفتن نداره بچه ها مریض میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.