۱۵ پاسخ

ببر دکتر گلم منتظر چی هستی اینجا نمیتونه کسی کمکت کنه

ویروس تو هوا پخشه خودت رو عذاب نده الان🫠

پیش یه دکتر فوق تخصص ببر دختر منم ویرووس گوارشی گرفت با انتی بیوتیک و سرم خوب شد دخترم تبش تا ۳۹ رفت اسهال خونی شد
بیمارستان نبرش
فقط ببرش مطب سرم بزنن براش

ببرش بستری کن مادرشوهری کسی رو نداری اون قل رو نگه داره؟
یا چند روز پرستار بگیر

بچه اس دیگه مریض میشه

ببر دکتر بهتره خوددرمانی به هیچ عنوان نکن

ببر دکتر دختر وقت خودخوری و دنبال مقصر گشتن نیست ⚘️

تو رفتی خونش بعد تو طلبکاری؟حق داره تو که میدونستی نمیرفتی

این حرفا رو ول کن فقط و فقط ببر دکتر

عزیزم دکتر باید امپول بده تا تهوعش از بین بره

ببر دکتر یه امپول ضدتهوع میزنه تا ۸ ساعت بالا نمیاره اون موقع کم کم بهش شیر و مایعات بده نذار بدنش کم اب شه وگرنه بستری میشه

باید بستری کنی زود

دکترببرعزیرم

پیش میاد عزیزم
تقصیر کسی ک نیس
بچه منم گرفته و تازه خوب شده بزار یکم بالا بیاره هیچی بهش نده تا معدش اروم بشه بعد شربت دمیترون ۲و نیم سی سی بهش بده
حواست باشه تب نکنه احتمالا اسهال هم میشه باید ببری دکتر تا دارو مناسب بهش بده
پدی لاکت بی‌ضرره بهش بده
احتمالا اشتها نداره ولی اگه چیزی نخاست بخوره اصرارش نکن

عزیزم چرا عذاب ودان داری؟من دخترم روزئلا گرفت 4شبانه روز تب شدید که دکتر دیازپام داد ک تشنج نکنه
من هیجاااا نرفتم اصلا کسیوندارم تو این شهر
به دکتر که گفتم گفت خانم ربطی به جایی رفتن نداره بچه ها مریض میشن

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱۶ ماهگی
خیلی داغون و خسته م.دلم میخواد میمردم😔
بچه م جلو چشمام داره اب میشه شده پوست و استخوان ولی هیچ دکتری مشکل و دردش رو تشخیص نمیده
پیش چندتا فوق تخصص گوارش اطفال بردم،چندتا از بهترین متخصص های اطفال مشهد بردم ،طب سنتی،تول گیر، سونوگرافی،ازمایش و….
نمیدونم دیگه چیکار کنم خیلی درمونده و خسته م کاش یک نفر یک نفر پیدا میشد کمکم میکرد یه راهی جلو پام میذاشت نه بخاطر خودم بخاطر این بچه معصوم که انقدر اذیت نشه 😔😥

پسرم تقریبا هر بیست روزی مریض میشه اینجوری که تا سه روز مدام بالا میاره حتی اب و شیر مادر رو هنوز پایین نرفته پس میاره،غذاهم ک اصن نمیخوره حتی امپول و شربت تهوع هم جلو بالا اوردنش رو نمیگیره…شب تا صبح تو رختخواب ب خودش میپیچه از تهوع
چهارماهه اینجوری میشه یعنی تقریبا ۸ ۹ بار …تو این چندماه وزنش ثابت مونده چون تا یکم وزن میگیره دوباره مریض میشه و وزن از دست میده
هرکی میبینش میگه چقدر ضعیفه😭
بعضیا میگن از دندون اینجوری میشه چون اب دهنش رو بیرون نمیریزه و هردفعه بعد مریضیش ی دندونش میزنه بیرون. نمیدونم چقدر درسته ولی تنها دل خوشیم همینه ک شاید واقعا از دندون باشه و بلخره تموم بشه
خیلی شرمندشم وقتی ازشدت تهوع و استفراغ با التماس نگام میکنه و من کاری ازم برنمیاد😭


شیرخشک فرزندپروری ویروس پوشک شیرخشک فرزندپروری ویروس پوشک شیرخشک فرزندپروری ویروس پوشک دندان