بچها میشه جنسیتو بگید

تصویر
۹ پاسخ

واااااااقعااااااا شکرررررر اوا بخاطر سالم بودنش
دوم بخاطر دختر بودنش😍😍😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

دخمله

صفحه اول جلوی کروموزم yخط کشیده و نوشته دیده نشد.یعنی پسر نیست دختره😘

همه چیز خوبه.و جنسیت هم دختره.مبارکه

از صفحه اول عکس بده تو این صفحه جنسیت نوشته نیست

بگرد ببین female ( دختر)نوشته یا male( پسر) من پیداش نکردم.

توی صفحه اول مینویسه

ندیدم تاحالا همچین ازمایشی ولی بنظرم دختره چون xy داره و yy نداره

دختره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۸ ماهگی
مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی
مامان شیرین بانو مامان شیرین بانو هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خورشید مامان خورشید ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری