واااااااقعااااااا شکرررررر اوا بخاطر سالم بودنش
دوم بخاطر دختر بودنش😍😍😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
دخمله
صفحه اول جلوی کروموزم yخط کشیده و نوشته دیده نشد.یعنی پسر نیست دختره😘
همه چیز خوبه.و جنسیت هم دختره.مبارکه
از صفحه اول عکس بده تو این صفحه جنسیت نوشته نیست
بگرد ببین female ( دختر)نوشته یا male( پسر) من پیداش نکردم.
توی صفحه اول مینویسه
ندیدم تاحالا همچین ازمایشی ولی بنظرم دختره چون xy داره و yy نداره
دختره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.