۷ پاسخ

ببر بهزیستی یا هلال احمر استفاده میکنن اونا .

عزیز برا چیه

عزیزم این آمپول یخچالی نیست .منم میزدم ازاین شونزده تا ازش مونده بود هی به شوهرم گفتم ببربده حلال احمر یه بنده خدایی حداقل استفاده بکنه آخرش هم یادش رفت موند تاریخش گزشت

برای چیه ؟

اه ۲۷۰ تاش زدم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😑😑

برای چیه

منم دارم، انقضا هم داره، هر کی میخواد میدم بهش

سوال های مرتبط