مامانا بنظرتون میشه بچه بستنی داد الان

۹ پاسخ

میگن تا یک سالگی به بچه بستنی ندین که دیر زبون باز میکنه اگه خواستی بدی خیلی کم و زیاد سرد نباشه وگرنه که ریکس نکن و بهش نده

نه فعلا خیلی زوده ندید

مه یه کوچولو بهش میدم نگاه میکنه دلم نمیاد ندم

من از بس نگاه میکنه میدم یه کم

یه کن فقط اندازه ای که خیال ادم راحت بشه هوس نمیکنه

قند زیادی هم داره زیر یک سال خوب نیست گلم

من مامانم میگه نده
میگه یه دفعه زبون بچه بند میاد بخاطر خیلی سرده

نه گلم ممنوعه

والا من گاهی که خودمون میخوریم دخترمم میخواد ی کوچولو خیلی کم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان آرسین🫀 مامان آرسین🫀 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی