میگن تا یک سالگی به بچه بستنی ندین که دیر زبون باز میکنه اگه خواستی بدی خیلی کم و زیاد سرد نباشه وگرنه که ریکس نکن و بهش نده
نه فعلا خیلی زوده ندید
مه یه کوچولو بهش میدم نگاه میکنه دلم نمیاد ندم
من از بس نگاه میکنه میدم یه کم
یه کن فقط اندازه ای که خیال ادم راحت بشه هوس نمیکنه
قند زیادی هم داره زیر یک سال خوب نیست گلم
من مامانم میگه نده
میگه یه دفعه زبون بچه بند میاد بخاطر خیلی سرده
نه گلم ممنوعه
والا من گاهی که خودمون میخوریم دخترمم میخواد ی کوچولو خیلی کم بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.