سلام مامانا بستنی ستنی میشه به بچها داد یانه

۶ پاسخ

به نظر من همه چی میشه داد

نه نه نه

قند داره عزیزم
زیر یکسال اصلا قند غیرطبیعی توصیه نمیشه

آره بابا من میترسیدم بهش شکلات اینا بدم یا مثال بیسکویت دیدم نه خوشش میاد میخوره بستنی هم گاهی میدم بهش ولی برای دندونش خیلی خوبه

منکه میدم

بستنی همه جورش خوبع

سوال های مرتبط

مامان زینب کوچولو مامان زینب کوچولو ۹ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی