۵ پاسخ

خدا بهشون توان بده من فکرشم میکنم چهار ستون بدنم له رعشه میوفته

وای من حتی نمیخوام بهش فکر کنم
دوس دارم برم بدوزمش کلا😂

واای خیلی سخته
یا خیلی بچه دوستن یا کمکی کسی دارن🫠

احتمالا ناخاسته باردار میشن

با وجود کمکی سختیش کمتره
مامانم و خواهرم و همسرم کمک صدردصدی میدن نبودن واقعا خورد میشدم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری