۶ پاسخ

نمیدونم چ اصراریه اینجوری از پوشک میگیرید

این قرصا چیه

با یه چی تشويش کن

من بدبخت چی بگممم ک نمیدونم چه بدختیه از دیشب جیش نکرده مایعات هم نمیخوره خدا منو لایق بدبخی و حرص جوش مییدونه دکترم بردم میگه برو مایعات بده

چاره ای نیست یا بیرون رفتنو کنسل کن یا یکم تو ابگرم بشونش اروم میشه ی بار جیش کنه اوکی میشه

من پوشک میکنم اینجور موقع ها

سوال های مرتبط