نمیدونم چ اصراریه اینجوری از پوشک میگیرید
این قرصا چیه
با یه چی تشويش کن
من بدبخت چی بگممم ک نمیدونم چه بدختیه از دیشب جیش نکرده مایعات هم نمیخوره خدا منو لایق بدبخی و حرص جوش مییدونه دکترم بردم میگه برو مایعات بده
چاره ای نیست یا بیرون رفتنو کنسل کن یا یکم تو ابگرم بشونش اروم میشه ی بار جیش کنه اوکی میشه
من پوشک میکنم اینجور موقع ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.