۳ پاسخ

وای منم مثل شما بودم اما چاره ای نیس صبور باش مامانی انشالا رفلاکسش زودبرطرف بشه

رو پات نمیشینه؟میتونی بزاریش تو کریر بعد شیر حالت نشسته تر دخترم منم دکترش گفته عمود بمونه

عزیزم اگه اروغشو‌ بگیری اصلا نیازی نیست بیست دقیقه بعد شیر

سوال های مرتبط