شیرخشک بیشتر وزن میده. دوتاش باهم به نظرم ولی تعداد شیرخشک کم باشه ک سینتو ول نکنه
من ک با قطره چکان میدم،میریزم روی لثه های اطرافه دهانش،جای کرسی هاش ک نپره توی گلوش
بچه تون چند هفته دنيا اومد ؟و اينكه دستگاه هم رفت؟
عزیزم این سوالارو حتما از پزشک بپرس، بچه های خواهر من 2/200ب دنیا اومدن و چون وزن کم بود، برای سریع وزن گرفتن دکترشون گفت شیرخشک پری نان بخورن، اما شما از دکتر بچت بپرس
به نظرم تا میتونی خودت شیر بده بعد مراقبت های بهداشت میبری وزن میکنن اگر کم وزن گرفته بود کنارش بهش کمکی بده . اما مراقب باش سینه خودت رو پس نزنه
عزیزم در طول روز شیر خودت بده شب ها اگر بتونید شیر خشک تو خواب بدی بهتره آخه شیر مادرت بهترین نعمت خدا میده اگر کمی حوصله داشته باشی شیر خودت بدی بهتر تند تند بده بهش
با قطره چکون و سرنگ خطر داره میپره تو گلوش
سلام هم شیر خودتو بدعدهم شیرخشک. چندهفتع زایمان کردی وزنش کم بود دستگا نرف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.