چقد بده واقعا همش استرس ، با این همه مسائل باز میگن ب خودت استرس نده مگه میشه؟؟
این حالت ها طبیعیه عزیزم نگران نباش
فک کنم با استراحت این حالتها بهتر میشه
چون منم زیاد راه برم یا زیاد روی پا باشم ترشحاتم زیاد میشه
بیشتر بخوابید و استراحت کنید انشالله به سلامتی این تایم هارو بگذرونید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.