خیلیییی زیاد گریه میکرد
کدوم سونو بردی ؟
من قبلش صدری برده بودم گفته بود ۳ تا کوچیک هست بعد محلول داد و رفتم دوباره ایندفعه قلیپور گفت شده ۱۵ تا😐 منو نگو از مطب قلیپور تا اکبری یه سره گریه میکردم اکبری گفت اصلا امکان ندارع ببر یه سونو دیگه باز بردم صدری گفت دوتا رفتن یدونه مونده که اونم کوچیکه
گریه های شدید
زیاد گریه میکرد بردم اکبری سنو نوشت محلول داد بنظرم سنگ نبودن من محلول رو ۱۰ بار سر جم ندادم ۸ تا بود سری بعدی بردم گف۳ تا مونده هروقت اونو میخورد شدت گریه هاش بدتر میشد یه چیز تلخه معده بچه رو داغون میکنه بعدش من براش فقط آب دادم اگه سنگ هم بودن با آب افتادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.