تتراسایکلین از روزاول بهش زدم تا ۲ سه هفته بعدش
موپیروسین
برای بعد خوب شدنش یا برای هفته اول منظورته عزیزم؟
بعد افتادن حلقه وازلین کودک فقط ولی اون تایمی که حلقه میندازه تا بیفته یکیش پماد ان ان بود اون یکی رو یادم نیست
تازگیا ختنه کردین چند وقتش بود کوچیک باشه یعنی عیبی نداره،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.