۱۷ پاسخ

دکتر پسرم گفت برعکس حرف قدیمیا که میگفتن زیر بیست روز باید ختنه کرد بالای دو سه ماه باید ختنه کنی که پوست الت سفت بشه نباید نازک بشه. از بس بچه هارو از بیست روزگی ختنه کردن مردا ایرانی همشون زود انزالی دارن . من سه ماهش شد میبرم .میگفت برا راحتی خودتون یه عمر پسراتونو بدبخت نکنید

من 14روزگی حلقه انداخت اما الان پشیمونم چرا اینقدر زود بردم رشد آلت بچه هنوز کامل نشده بود ختنه شده الان باید کلی آمپول هورمونی بزنه بهترین زمان ۲ماهگی

ولی خرچه زودتر ببریش هم دردش کماره و هم زودتر خوب میشه

هنو بدنیا نیومده انشالله زیر ده روز ب روش حلقه ختنش میکنم

بعد چهل روزگیش و به روش حلقه

قربون قیافت من که به ده روز دیگه ختنه میکنم ولی نمی‌دونم ب کدوم روش

من دو ماه و نیم ختنه کردیم ب روش بخیه
حلقه تا بیفته کلی بچه رو اذیت میکنه ولی بخبه نه

۱۰روزگی به روش حلقه درمانگاه حجتی دکترخرمی

من احتمالا ببرم درمانگاه حجتی دکتر ناصری ختنه کنه.پسر اولمو همون ختنه کرد.شایدم ببرم بیمارستان امام حسین

من پسرم با وزن ۲۰۵۵ بدنیا اومد دکترش گفت بذار یکم وزن بگیره بالای سه کیلو شد بعد ببر

۲۵روزگی به روش سنتی

من 10 روز بعد از واکسن دوماهگی

چندروز بعدچهل روزگی...
حلقه

ای ننهههه قربون اوون ریختت😍😘😘😘

بعد از چهل روز با حلقه

بهترین زمان بعد از ۴۰ روزگیشه به نظرم
قبل اون بکنی خیلی اذیت میشه بچه گناه داره

جاریم همون روز اول تو‌بیمارستان هر دو بچه هاشو خیلی راحت هم نافشون افتاد ختنه شونم خوب شد با روش حلقه

سوال های مرتبط