۱۲ پاسخ

اره عزیزم وقتی نوزاد بود

ای جانم
چرا این کارو می‌کنی رسم خاصی دارین
اگه امکانش هست توضیح بدی آخه من اولین باره میشنوم

ما این رسمو نداریم ولی چون خودم خوشم اومد واسه آوا انجام دادم وقتی خیلی کوچولو بود

تصویر

اهورا یک ماهاش نشده بود بردم کاشان اینکار کردم البته با لباس خخخ

تصویر

چقدر نااااازززز ..چرا دیس لایک زدن ؟

نه نداریم این رسم رو، چه قشنگ

ماشالا بشه
فلسفه اس چیه ؟نشنیده بودم تا حالا؟

من ۳ ماهگی اینکارو کردم🥲

رسم نداریم ولی وقتی گل بخریم بخوایم خشک کنیم بچه رو میذاریم توش عکس میگیریمو😁

ای جانم نه چه رسم جالبی
میشه توضیح بدی

من 5 ماهگی این کارو کردم

ن برای چیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی