سلام ازمایش بتا باید چند باشه؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم
من یه گروه بارداری برای مادرای هفته پایین توی روبیکا زدم تا از تجربه های هم استفاده کنیم ، اگه دوست داشتی کنارمون باشی به آیدی من توی روبیکا پیام بده تا عضوت کنم
@F_gazmeh82

از بیست به بالا

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری