در انتظار نوبت سونو انتی😍😍😍😍

۹ پاسخ

انشالله همه چیز خوب و سلامت باشه 🥺❤️
و اینکه عزیزم اگه احتمال داد برا ماهم بگو 🥹
عکسشو هم بزار ❤️

خدووو منم شنبه نوبت دارمممم وایییی انتظار سختههه🙂😅🩷

منم امروز رفتم شکرخدا سالم

انشاالله که خیره🥹💗
عزیزم شما چند هفته ای؟؟

من صبح رفتم😍 الهی با خبر خوش بیای🙏

ایشالا خیره 😍💜

جووون

وای خدا خیلی حس خوبی داره🥹

خوشا ب سعادتت خواهر... التماس دعا🥲🌱🫂

سوال های مرتبط

مامان شاه دلوم
خداخاس مامان شاه دلوم خداخاس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری