در انتظار نوبت اولین غربالگری 🥹❤️

خدا به امید خودت 🌺🤰🏻

تصویر
۲۰ پاسخ

ب سلامتی گلم هزینش چقد شد؟

ایشالا با خبرای خوب بیای عزیزم

ایشالله که همه چی خوب باشه عزیزممم❤️

ایشالا همه چیزش خوبه گلی.نوبتت شد خبرمون کن😍

انشالله همه چی خوبه

بسلامتی ایشالا که سالمه🤍

منم ۳ روز دیگه انتی دارم خیلی استرس دارم خداکنه همه چی خوب باشه و جنسیتش همونی بشه ‌ ک از خدا خواستم

ایشالا همه چی خوبه عزیزم 😽💘

دقیقا باهمیم منم ۱۲ هفته و ۲ روزم

انشالله ک همه چیز عالی و خیر هست من فردا باید برم دل تو دلم نیست

عه منم صارمم 😂 ایشالا خوش خبر باشی عزیزم

عزیزم بسلامتی منم امروز نوبت دارم خیلی استرس دارم دیشب همش خواب میدیدم میخام‌برم سونو تو راه هستم و...

عزیزم ایشالاه با خبر خوب بیای واسه منم دعا کن فردا سنو قلب دارم ❤️❤️❤️❤️

خدا حفظش کنه برات
برای منم دعا کن

انشالله خیره

به امید خدا همه چیز عالیه عزیزم❤️😍🙏🏻

امیدوارم اول سالم باشه بعد جنسیتش همونی بشه ک میخوای

🥺♥️🧿

انشاالله همه چی خوبه عزیزم

🥹🥹🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان حسام و فندوق😘 مامان حسام و فندوق😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی
مامان شاه دلوم
خداخاس مامان شاه دلوم خداخاس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری