بارداری خارج رحم عدد بتا بالاست یا پایینه؟

۱۱ پاسخ

من پنج هفتم الان تازه دکتر واسه هشت هفته سونو نوشته
خداکنه قلب بچم تشکیل بشه

عزیزم عدد بتا بالا مربوط به چند هفته بودن بچه اس

برا من ۲ روز قبل موعد ۴۰۰ بود روز موعد ۲۰۰۰ بود چندین بار سونو ازم گرفتن شک داشتن به خارج رحمی شکر خدا خارج رحمی ام نبود

من عدد بتام بالام بود ولی خارج رحمی نبود

چون عدد بتا بالاست بری سونو نشون میده عزیزم من امروز با بتا ۶ هزار رفتم خداروشکر ساک تشکیل شده بود داخل رحم بود شمام هم یه سونو برو قشنگم

سلام ترو خدا میشه عکس سنوگرافی تون رو ببینم

من خارج رحم بارداربودم اصلا ربطی به بتا نداره فقط باسونو واژینال مشخص میشه

بارداری خارج رحم چون خطرناکه بهتره سونو بدین از روی بتا نمیشه حدس زد
اگر درد ندارین خون ریزی ندارین ک اوکیه فکرای بد چرا میکنین

هر ۴۸ ساعت یکبار عددش بالای ۳ تا زیاد میشه

من برام بارداری پوچ بود ولی بتام۳هزار بود ولی خارج رحم نمی‌دونم

توی خارج رحم در هر ۴۸ساعت یا عدد کمه یا خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته بیستم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته ششم بارداری