بزا من روز موئود ۲۲۲ بود
گلم اصلا نباید ب عدد بتا توجه کرد چون برا هرکسی یجوره
مهمش اینه که بعد ۴۸ ساعت تکرار کنی و نرمال بالا رفته باشه
مبارکت باشه قشنگم انشاءالله به سلامتی و دل خوش بغل بگیریش
جسارتا چند روز تاخیر داشتین آزمایش گرفتین عزیزم؟
دو روز بعد یا ۴ روز بعد دوباره آزمایش بده، عدد بتا مهم نیست، مهم اینه که هر دو روز باید حداقل دوبرابر بشه
عزیز چند روز عقب انداختی رفتی ازمایش؟
من روز موعدم بتا دادم ۱۲ بود بعد پنج روز تکرار کردم ینی پنج روز تاخییر شد ۲۸۰
25 به بالا مثبته واسه تو 184 خوبه
بتا من 12خرداد 95 بود دکترم گفت مجدد 16 و 18 برو بتا تیتر بده خداروشکر عددش 595شد و دو روز بعد 1140 ، لقاحت دیر تشکیل شده نگران نباش
چند روز تاخیر؟ ۴۸ ساعت بعد تکرار کن
عزیزم چند روز تاخیری؟
مبارکت باشه
خوبه که
تکرار کن
خب پایین باشه
مهم اینه ۴۸ ساعت بعد دو برابر بشه و مناسب بره بالا
برا من ۱۳ بود روز پریودیم خیلی پایین بود
دو هفته بعدش تکرار کردم رفته رو ۳۶۹۰
میره بالا خیالت راحت
منم الکی نگران بودم ک شاید نره بالا😂😂
نه عزیزم منم اولش ۸۶ بود بعد بتا تکرار کردم رف بالا
پایین ولی مثبته عزیزم دوباره تکرار کن
نه عزیزم خوبه برامن ۲۰۰ بود
ن جانم خوبه هفتت پاین هنوز لقاحت دیر گرفته.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.